wtorek, 2 grudnia 2014

CHROMA COLOR EYE PALETTE SEPHORA



Tym razem chcę Wam przedstawić mój najnowszy nabytek . 

Jest grudzień więc jak większość naszej populacji ruszyłam na mini rajd po okolicznych sklepach, galeriach itp.Oczywiście, m.in. ,w poszukiwaniu ciekawostek i nowości w makijżowym świecie.
Na mojej trasie znalazła się też Sephora i.......................
Jak to Sephora ma już w swej tradycji tak i w tym roku w przedświątecznych   nowościach  umieściła palety .

Mnie najbardziej  zainteresowała   jedna z nich, a mianowicie  : Edycja limitowana





Pierwsze, co zwróciło moja uwagę, to opakowanie ,a raczej należałoby użyć  słowa  oprawa.
Klasyczna, dość masywna, pokryta imitacją skóry węża o lekko złotawym połysku .


Krótko mówiąc ELEGANCKA….

Wiem, wiem ktoś powie, że „nie ocenia się książki po okładce”.I absolutnie ma rację.
Dlatego  czym prędzej zajrzałam do wnętrza tajemniczej  kasety skrywającej ……. cienie w 54 pięknych, nasyconych kolorach  oraz 12 kredek, dwustronny pędzelek i całkiem spore lusterko.
Przeprowadziłam pobieżnie swój mały test i…….. od razu wiedziałam, że muszę ją mieć……


I mam...
Dlatego natychmiast zabieram się do pracy by jak najszybciej przedstawić Wam wnikliwą recenzję  palety CHROMA COLOR …



Oby intuicja mnie nie zawiodła....


                            Do  jutra, pa  L

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz